Certificat de Qualitat S+

• Educació intel·lectual
Certificat de Qualitat S+

L’Associació Nacional de Seguretat Infantil concedeix el prestigiós Certificat de Qualitat S+ a l’escola Agora International School Barcelona

La seguretat dels estudiants és una prioritat a l’Agora International School Barcelona, per això, al desembre de 2018 ens vam sotmetre voluntàriament a una auditoria de l’Associació Nacional de Seguretat Infantil perquè evalués les nostres instal·lacions i procediments segons els seus rigorosos criteris. Com a resultat, Agora International School Barcelona ha rebut el Certificat de Qualitat S+.

El Certificat S+ de seguretat infantil és la màxima distinció internacional per a centres infantils, col·legis, escoles infantils i totes aquelles instal·lacions i serveis on es desenvolupi un menor. Per a nosaltres, aquest certificat és un reconeixement a la dedicació amb la que treballem el nostre projecte educatiu i amb la cura que dediquem cada dia en la prevenció d’accidents.

Així mateix, celebrem que el nostre centre germà Agora Sant Cugat International School i les seves escoles infantils Agora Patufet i Agora Pipo també han obtingut el Certificat de Qualitat S+.