Carta del director

Benvolgudes famílies,

En Agora International School Barcelona, el nostre repte diari és acompanyar el creixement dels nostres alumnes i transmetre’ls els coneixements i les habilitats perquè puguin desenvolupar les competències que necessitaran en la seva vida, en un món complex, globalitzat i interdependent, i així poder donar resposta als seus pròxims reptes individuals i col·lectius.

Com a educadors, el nostre projecte vital ens porta a voler ser referents per als nostres alumnes, inspirant-los, i acompanyant-los a viure en plenitud en el segle XXI, ensenyant-los la importància d’aprendre a aprendre, aprendre a comprendre, aprendre a pensar, aprendre a fer, i aprendre a sentir i a gestionar les seves emocions.

Hem impulsat un projecte educatiu integral que els ofereix experiències, consolida confiances, genera vincles, els ensenya a liderar la seva pròpia vida, a gestionar la complexitat, a interactuar en un món global i intercultural, a treballar en equip. Volem acompanyar als nostres alumnes en el seu creixement i formació com a ciutadans.

La nostra vocació és formar a persones competents en idiomes, amb amplis coneixements en les àrees humanístiques, cientificotècniques, matemàtiques i tecnològiques, esportives, artístiques, i aconseguir que cada alumne aconsegueixi el millor de si mateix en cadascuna d’elles. I alhora que aquesta visió interdisciplinària del coneixement humà, volem proporcionar als nostres alumnes les oportunitats que necessitin per a investigar, aconseguir despertar la seva curiositat, per a aprendre descobrint i aportar així una imprescindible capacitat crítica i d’anàlisi.

En estreta col·laboració amb les famílies, en Agora International School Barcelona volem que els nostres alumnes trobin l’oportunitat de ser feliços, sent competents, confiant en si mateixos, descobrint les seves qualitats i fortaleses, sent els protagonistes del procés d’ensenyar i aprendre.

El nostre compromís també passa per no oblidar mai l’acció i la reflexió social i comunitària, a nivell local i internacional, que aquesta educació social i solidària els suggereixi com treballar per a aconseguir un món millor.

Sens dubte, som una escola que es compromet en la transmissió de valors, i on els resultats es basen en l’esforç, l’honestedat i la dedicació. Tenim davant nostre un repte meravellós: ensenyar-los a aprendre, ajudar-los a créixer, i formar-los com a persones en un món plural.

Rebin una salutació cordial,

Gerard Valls