Jornada de Portes Obertes

La nostra Jornada de Portes Obertes són una oportunitat fantàstica per a conèixer Agora Barcelona International School. Descobreix les nostres instal·lacions i reserva una cita per a parlar amb el director i coordinador de cada etapa i poder així conèixer el nostre projecte educatiu i el procés d’admissió.

Emplena el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Horaris a triar:

10:00 hBenvinguda i visita de les instal·lacions.
11:15 hHora de descans on podràs resoldre tots els teus dubtes amb el director, coordinadors i oficial d'admissions.
11:45 hFinal de l'acte.
12:00 hBenvinguda i visita de les instal·lacions.
13:15 hHora de descans on podràs resoldre tots els teus dubtes amb el director, coordinadors i responsable d'admissions.
14:00 hFinal de l'acte.

Història del col·legi

Agora Barcelona International School és una escola privada multilingüe caracteritzada per l’excel·lència educativa, la formació integral i la formació personalitzada de cada alumne. El col·legi forma part del prestigiós grup educatiu Globeducate. En el 2017 es va incorporar el currículum del Programa de Diploma del Batxillerat Internacional.

El nostre projecte educatiu

IB: Un model de futur

Agora Barcelona International School imparteix el Programa del Diploma (PD) del Batxillerat Internacional (IB) des de 2017. Aquest programa és un model de futur que desenvolupa en els alumnes les competències claus per al seu èxit acadèmic, professional i personal, afavorint que aconsegueixin les seves metes en un context internacional.

Multilingüisme

Preparem als nostres alumnes per a un futur internacional sense límits ni barreres. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que permet a l’alumne dominar la llengua oficial del seu lloc de residència juntament amb l’anglès, el francès, l’alemany o el xinès. A més, els alumnes poden obtenir titulacions oficials com les de la Universitat de Cambridge o la Alliance Français.

STEAM: Ciències i arts

L’art i les ciències a través de les competències STEAM (Science, Technology, Engineering, Art and Math) són claus per al desenvolupament integral dels nens: aporten enormes beneficis cognitius i personals, a més de potenciar-ne les habilitats comunicativesAgora Barcelona és una escola vinculada al Conservatori del Liceu de Barcelona; gràcies a aquest vincle els alumnes poden obtenir el Diploma de Nivell Bàsic de Música del Liceu de Barcelona i continuar estudiant els nivells avançats. Les arts creatives i escèniques també tenen una gran importància en la formació dels alumnes, potenciant les seves capacitats intel·lectuals.

Esports i salut

L’esport és una part integral del nostre pla d’estudis, inculcant als nostres alumnes hàbits saludables i fomentant valors com la perseverança, el treball en equip i l’acte-superació. El col·legi compta amb el complex esportiu «Sport Center» amb instal·lacions adequades a les necessitats pràctiques de cada esport que es realitza en el centre: dos camps de futbol d’herba, pistes de bàsquet, handbol, pàdel i tennis, poliesportiu cobert, piscina semi-olímpica, etc. Aquesta formació es complementa amb trobades esportives organitzades pel col·legi i pel grup Globeducate al llarg del curs.

Reserva la teva cita

Emplena el formulari i reserva la teva cita per a la Jornada Virtual de Portes Obertes. Coneix el col·legi, al personal acadèmic i el nostre projecte educatiu. És una oportunitat única!

Reservar cita