Jornada Virtual de Portes Obertes

Les nostres Jornades Virtuals de Portes Obertes són una oportunitat fantàstica per a conèixer Agora International School Barcelona siguis on siguis. Descobreix les nostres instal·lacions a través del tour virtual i reserva una cita per a parlar amb el director i coordinador de cada etapa i poder així conèixer el nostre projecte educatiu i el procés d’admissió.

Emplena el formulari i ens posarem en contacte amb tu.

Agenda

Dimecres 8 de setembre, 17.30 hJornada Virtual de Portes Obertes d'Infantil i Primària
Dijous 9 de setembre, 17.30 hJornada Virtual de Portes Obertes de Secundària i Batxillerat

Història del col·legi

Agora International School Barcelona és una escola privada multilingüe caracteritzada per l’excel·lència educativa, la formació integral i la formació personalitzada de cada alumne. El col·legi forma part del prestigiós grup educatiu Globeducate. En el 2017 es va incorporar el currículum del Programa de Diploma del Batxillerat Internacional.

El nostre projecte educatiu

IB: Un model de futur

Agora International School Barcelona imparteix el Programa del Diploma (PD) del Batxillerat Internacional (IB) des de 2017. Aquest programa és un model de futur que desenvolupa en els alumnes les competències claus per al seu èxit acadèmic, professional i personal, afavorint que aconsegueixin les seves metes en un context internacional.

Multilingüisme

Preparem als nostres alumnes per a un futur internacional sense límits ni barreres. Oferim un projecte educatiu multilingüe, amb immersió lingüística més enllà de l’anglès, que permet a l’alumne dominar la llengua oficial del seu lloc de residència juntament amb l’anglès, el francès, l’alemany o el xinès. A més, els alumnes poden obtenir titulacions oficials com les de la Universitat de Cambridge o la Alliance Français.

Música i expressió

La música i les arts expressives són claus per al desenvolupament integral dels nens, aportant beneficis cognitius i personals i potenciant les seves habilitats comunicatives. Agora Barcelona és una escola vinculada al Conservatori del Liceu de Barcelona; gràcies a aquest vincle els alumnes poden obtenir el Diploma de Nivell Bàsic de Música del Liceu de Barcelona i continuar estudiant els nivells avançats. Les arts creatives i escèniques també tenen una gran importància en la formació dels alumnes, potenciant les seves capacitats intel·lectuals.

Esports i salut

L’esport és una part integral del nostre pla d’estudis, inculcant als nostres alumnes hàbits saludables i fomentant valors com la perseverança, el treball en equip i l’acte-superació. El col·legi compta amb el complex esportiu «Sport Center» amb instal·lacions adequades a les necessitats pràctiques de cada esport que es realitza en el centre: dos camps de futbol d’herba, pistes de bàsquet, handbol, pàdel i tennis, poliesportiu cobert, piscina semi-olímpica, etc. Aquesta formació es complementa amb trobades esportives organitzades pel col·legi i pel grup Globeducate al llarg del curs.

Reserva la teva cita

Emplena el formulari i reserva la teva cita per a la Jornada Virtual de Portes Obertes. Coneix el col·legi, al personal acadèmic i el nostre projecte educatiu. És una oportunitat única!

Reservar cita