Summer Camp

Agora Barcelona International School posa a la disposició dels seus alumnes una àmplia gamma de campaments i serveis durant els mesos d’estiu: esports, música, anglès, futbol, activitats per a nadons i natació per a nens, joves o adults. Consulta el catàleg amb el detall d’activitats, horaris i edats per triar un campament a la teva mida.

Descàrrega el catàleg

Esports

Campaments de futbol, natació o tennis i pàdel perquè els alumnes desenvolupin habilitats i valors associats a la pràctica esportiva. Amb sessions diàries dinàmiques, divertides i motivadores, rutines esportives dirigides per un equip tècnic professional i competicions per sentir l’esperit de superació i l’emoció de la companyia.

deportes-day-summer-school-agora-is-barcelona

Música

Un campament per gaudir aprenent a sentir la música amb divertides activitats de teatre musical, conjunts instrumentals i batucades. Un estiu amb molt ritme que inclou classes d’instruments i també treballa la improvisació i l’expressió gràcies al teatre musical. A més, compta amb altres activitats com tennis, pàdel, natació o anglès

musica-day-summer-school-agora-is-barcelona_2

Anglès

Una forma divertida de perfeccionar l’anglès a través de la música, els esports i el treball en equip amb diferents disciplines creatives. Un campament molt complet en el qual els alumnes milloren el seu anglès mentre desenvolupen les seves habilitats col·lectives i col·laboratives mitjançant jocs, imaginació i diferents activitats esportives com a voleibol o natació.

ingles-day-summer-school-agora-is-barcelona_2

Baby Summer

El campament «Come on, Baby!» està dissenyat perquè els més petits es familiaritzin amb l’entorn escolar d’una manera lúdica i divertida, adaptada al seu ritme individual. Un campament dividit en setmanes temàtiques amb jocs guiats i activitats d’expressió corporal, arts plàstiques, natació o música.

baby summer_summer camp_Agora is barcelona_2